bildir

29 Mar 2025, 20:48

Mən sifarişi təhvil məntəqəsinə sifariş

Mən sifarişi təhvil məntəqəsinə sifariş vermişəm. Sifarişin statusunda yazır ki, ayın 29-u çatdırılacaq. 28-i zəng eləmişəm ki, bax gecikməsin, vacibdir. Deyiblər yox arxayın olun sabah çatdırılacaq. Yenə 29-u günorta zəng eləmişəm ki, çatdırılmada gecikmə olmasın vacibdir. Deyiblər yox, narahat olmayın. 100 faiz gün içərisində çatdırılacaq. Təhvil məntəqəsi də saat 6-ya kimi işləyir şənbə günləri. Saat 6-nı keçib. Zəng edirəm ki bəs sifarişim harda qaldı. Deyir təəssüflər olsun ki birinci gün gələcək. Mən də təzə evə köçmüşəm. Mənə yastıq lazımdır, yorğan lazımdır, mələfə lazımdır. Mən indi iki gün quru matrasda yatmalıyam? Nəyə görə? Kimə görə? Hansısa məsuliyyətsiz işçiyə görə? Zəng edirəm, deyir indi biz sizə geri dönüş edəcəyik. Etmirlər. Gözləyirəm ha gözləyirəm. Heç bir geri dönüş yoxdur. Yenidən özüm zəng edirəm ki, noldu? Deyirəm logistika şöbəsi bizə cavab vermir? Mən başa düşmürəm, logistika şöbəsi öz kefindedir, mən neyniyim? Sifarişin çatdırılması ayın 29 na yazılıb. niyə 29-u çatdırılmır? təhvil məntəqəsinin neçəyə qədər işlədiyini çatdırılma xidməti özü də görür, bəs niyə həmin vaxt ərzində çatdırmır? Yalandan məni aldadırlar ki, arxayın ol, gün içərisində çatacaq. Üç dəfə demişəm ki, bax məntəqə 6-ya kimi işləyir. Yox, müəllim, narahat olmayın, çatacaq. Logistika şöbəsində işçilər başlarının altına yastıq qoyub yatır deyə mən iki gün quru matrasda yatmalıyam? Bəlkə logistikadan cavab 20 gündən sonra gələcək. Mən neyniyim? p.s. 8 ildir İstanbulda yaşayırdım, bir neçə gün öncə qayıtmışam Azərbaycana. Qayıtdığım ilk həftədə artıq məni peşman elədiz qayıtmağa.

Faydalı (0) like-transparent.svg

Cavablar

Umico Market

31 Mar 25, 09:40

Salam, Yaşadığınız çətinliklər üçün təəssüflənirik. Müştərilərimizin məmnuniyyəti bizim üçün çox önəmlidir. Zəhmət olmasa, çətinlik yaşadığınız sifariş nömrəsini qeyd edin ki, biz araşdırma aparıb sizə geri dönüş edək. Bizə müraciət etdiyiniz üçün təşəkkür edirik!

Jahandar Jabarov

31 Mar 25, 11:24

11004388684

Jahandar Jabarov

31 Mar 25, 15:59

Cavab gözləyirəm sizdən

Jahandar Jabarov

31 Mar 25, 16:47

Müştərilərinizi eşşək yerinə qoyanda xoşunuza gəlir?

Umico Market

2 Apr 25, 18:07

Salam Cahandar bəy, Sizinlə əlaqə saxlanıldı və məlumat təqdim edildi. Zəngdə qeyd etdiyiniz məqamlar bizim üçün önəmlidir və tərəfimizdən qeydə alınıb. Yaranmış çətinliyi anlayışla qarşıladığınız üçün sizə minnətdarıq. Əlavə sualınız olarsa, məmnuniyyətlə cavablandırmağa hazırıq.

Şikayətin statusu

checked icon

Yazıldı

checked icon

Görüldü

checked icon

Cavablandı

4

Həll olundu

close icon