bildir

13 Сен 2024, 15:13

Burda heçnə almağı məsləhət görmürəm.

Burda heçnə almağı məsləhət görmürəm. Bir dəfə yığılan bonuslarım ilə məhsul sifariş verdim, məhsul problemli çıxdı. Qaytardım məhsulu. 1 həftədən sonra bonuslarım qayıtdı, amma hamısı yox. Çatdırılma pulunu qaytarmadılar, halbuki satıcının məsuliyyətsizliyinə görə məhsulu qaytarmaq məcburiyətində olmuşdum. Sonra bir başqa məhsul sifariş verdim. 40 manatını bonuslarla ödədim, qalan hissəsini kuryer gələndə yerində ödəməli idim. Bonuslar hesabımdan silindi, kuryer gələndə mənə deyir ki bütün məbləği ödəməliyəm. Dedim bu necə olur axı, mən çox hissəni bonuslarla ödəmişəm, hətta hesabımdan bonuslar çıxılıb. Kuryer məhsulu mənə təqdim etmədən geri qaytardı. Ona baxmayaraq, bonuslarım 10 gündür ki geri qayıtmayıb. Umico şirkəti ümumilikdə mənim 43 manatımı elə aldı. Müştəri xidmətlərinə nə qədər yazıram, hər dəfəsində adamı “müraciətiniz müvafiq şöbəyə yönləndirildi” sözləri ilə yola verirlər. Ona görə Umico marketdən nəsə sifariş verdikdə min dəfə düşünməyinizi məsləhət görürəm. İmkan olduqda isə oradan sifariş verməyin

Полезно (0) like-transparent.svg

Ответы

Umico Market

13 Сен 24, 15:48

Hər vaxtınız xeyir olsun! Hörmətli müştəri yaşadığınız problem səbəbindən üzr istəyirik. Müştərimizin məmnuniyyəti bizim üçün çox önəmlidir və bundan sonrakı sifarişlərdə bu növ halla qarşılaşmamaq üçün əlavə tədbirlər göstərəcəyik.🤝Zəhmət olmasa bu məsələni araşdıra bilməyimiz üçün sifariş nömrənizi qeyd edə bilərsinizmi?🙏

Suleyman Gasimov

13 Сен 24, 15:52

İstifadəçi tərəfindən şəxsi cavab verilib

Umico Market

13 Сен 24, 15:55

Hörmətli müştəri, müraciətinizi müvafiq şöbəyə yönləndirdik. Tez bir zamanda müraciətinizə baxılacaq və sizə məlumat təqdim olunacaq. Anlayışınız üçün təşəkkür edirik.

Suleyman Gasimov

13 Сен 24, 16:20

Yenə yola verirsiniz

Suleyman Gasimov

13 Сен 24, 18:19

Problem həll olunandan sonra geri dönüş edəcəm. Problemim həll olunana qədər bu mesajı burda saxlayacam. Əgər hələ burda qalıbsa, deməli problemim həll olunmayıb.

Umico Market

13 Сен 24, 18:26

Sizi anlayırıq və müraciətinizi nəzərə aldıq. Xahiş edirik, bir az gözləyin. Müraciətinizi araşdırdıqdan sonra sizinlə əlaqə saxlanılacaq.🙏

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

checked icon

Прочитано

checked icon

Отвечено

4

Решено

close icon