bildir

11 Ноя 2024, 14:09

image icon

26 oktyabrda Ebaydan sifariş etdiyim

26 oktyabrda Ebaydan sifariş etdiyim noutbuk xarici anbara çatıdırlmasına baxmayaraq hələ də “xarici anbara daxil olmayıb” kimi göstərilir saytda. Məlumat üçün *8000ə zəng etdim.8 noyabr səhər 10:11-də zəng etdim. 31-ci sırada olduğum üçün 30 dəqiqə gözlədim. Operator açdığında isə balansım bitdi. 8,60 azn balansım var idi. Bugün isə 10:00-da yığmağıma baxmayaraq növbədə 2-ci olduğum deyildi və 29 dəqiqə gözlədim. Yenə də balansım bitdi. Bu dəfə isə 4,52 azn çıxdı balansımdan. Azercell-dən səbəbini soruşdum, dedilər tarifi şirkət təyin edir, biz yox. İnstagram adreslərinə də yazsam da cavab yazan yoxdur. 54 dollara aldığım məhsul mənə 200 manata başa gələcək deyəsən. Mən başa düşə bilmirəm ki, səhər 10:00-da zəng etdiyim halda niyə 30 dəqiqə xətdə gözləməliyəm? Ən əsası da, saytda bəyan etdiyim halda mənim noutbukum niyə hələ də tapılıb mənə göndərilmir?

26 oktyabrda Ebaydan sifariş etdiyim
26 oktyabrda Ebaydan sifariş etdiyim
26 oktyabrda Ebaydan sifariş etdiyim
26 oktyabrda Ebaydan sifariş etdiyim
Полезно (0) like-transparent.svg

Комментарии

Emin Ibadov

17 Ноябрь 24, 22:21

Salam girin starex saytina orda aşağida mesajlar bolmesinde muracietinizi bildirin 1 saat erzinde cavab verirler

eport.svg

Пожалуйся на комментарий

Shahruz Shahbazzade

18 Ноябрь 24, 1:47

Hər gün orda yazışırıq, bir nəticə yoxdur qardaş. Noutbuku tapa bilmirlər deyəsən. Ya da tapmaq istəmirlər

eport.svg

Пожалуйся на комментарий

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

2

Прочитано

3

Отвечено

4

Решено

close icon