
Ləzzət Kulinariya отзывы и жалобы
Rəylərin sayı: 2
www.lezzet.al
2361 просмотрено
0%
Решенные жалобы
0%
Лояльность клиентов
Rəylərin sayı: 2
www.lezzet.al
2361 просмотрено
Решенные жалобы
Лояльность клиентов
Ləzzət Group 2003-cü ildən müştərilərini ləzzətli təamları ilə sevindirir. Biz hər zaman keyfiyyətimizlə seçilmişik. Keyfiyyətimiz hər zaman vacib amildir. Buna sübut isə bizi seçən müştərilərin müsbət rəyləridir.
Nazrin Aliyeva
7 Май 2021
Müştərini görün!
Adı kimi də hazırladıqları şirniyyatlar ləzzətlidir. Baha olsa da dəyər. Amma Yasamal filialında həmişə səs-küy, təlaş, qarışıqlıq var. Sual vermək, …
Решенные жалобы
Лояльность клиентов
Степень лояльности клиентов вычисляется по 10-балльной шкале при помощи NPS (Net Promoter Score) опроса. Результат показывает степень приверженности бренду.
Emma Cəfərova
25 Мар 2021
Ləzzət-ə düşünüb getməyinizi tövsiyyə edirəm!
Müştəri məmuniyyəti deyilən bir şeydən xəbərləri yoxdur( Yasamal filialı), bişirdikləri şirniyyatlarin dadi yaxşi olsa da, onu üzə cıxarib, müştəriyə…
0 коммент.
1316 просмотрено
1 коммент.
1045 просмотрено