bildir

27 Дек 2021, 22:20

Mənim şikayətim Expargo..

Mənim şikayətim Expargo şirkətindəndir. İki bağlamamız dekabrın 6'sı Türkiyə ofislərinə daxil olsa da yubadıb ayın 11'i sistemə əlavə ediblər. Bağlamam SmartCustom'da yazıldığı və Expargo'nun da qeyd etdiyi kimi dekabrın 17'si Daşıyıcının sərəncamına verilib və çeşidlənir statusu alıb. 10 gün keçməsinə baxmayaraq eyni statusda saxlayırlar. Telefona da cavab vermirlər. İndi biz nə edək, şikayətimizi kimə deyək bilmirəm Müştəri kodu - 87101

Полезно (2) like-transparent.svg

Комментарии

Nermin Bayramova

16 Январь 22, 13:12

Tapa bilseniz bizede deyin zehmet olmasa

eport.svg

Пожалуйся на комментарий

Статус жалобы

checked icon

Отправлено

2

Прочитано

3

Отвечено

4

Решено

close icon