27 Фев 2021, 23:16
Dələ duzluq
22 gündür ki, işçilərininin səhvi ucbatından həyata keçməyən sifarişin məbləğini geri ala bilmirəm..Bankla əlaqə saxlanılıb və ödənişin geri qayıtması ilə bağlı onlara heç bir sorğunun gəlmədiyini bildirirlər. Çox hörmətsiz işçilərinizlə əlaqə saxlayıb (min.30 dəq gözləmək lazım gəlir hər dəfəsində) ödəniş tapşırığı tələb etdikdə, sizinlə əlaqə saxlanılacaq deyilib yola verilir. Nəticədə təbii ki, heç bir mail/zəng olmur. Yenidən zəng vurub irad bildirəndə iş saatı bitməyib, gözləyin olmasa sabah yaxınlaşıb məndən şikayət edərsiz deyirlər. Rəhbərliyin şikayətlərə olan münasibəti elə bu sözdən məlum olur. Bu məsuliyyətsizliyi nəyə, kimə borcluyuq bilmək olar? Sizin işini görə bilməyən, müştərilərlə danışıq etikasını gözləməyən işçilərə görə niyə əsəbləşib, vaxt itirməliyəm??! Bu elədikləriniz rəsmən insanı ələ salmaqdır..Dələ duzluqdur! Mütləqdir ki, şirkət məhkəməyə verilsin, ondan sonra bəlkə biraz məsuliyyət hissi oyanar!
7 коммент.
Поделитесь на Facebook
Поделитесь в WhatsApp
1281 просмотрено