23 Okt 2021, 16:49
Şikayət! Zədələdiyi məhsul üçün məsuliyyət daşımır!
Moverin daimi müştərisiyəm. Eynək sifariş vermişdim. 2 gün öncə mənə qırıq eynək gətirdilər. Qulp hissəsi daşınma zamanı əyilmiş və eynək istifadəyə yararsız hala gəlmişdi. Mən problemlər şöbəsinə müraciət etdim ki, məhsulu geri götürüb mənə dəyən ziyanı ödəsinlər. Onlar isə boyunlarından ataraq heç bir məsuliyyət daşımadan məni Azərpoçtla məhsulu Türkiyədəki mağazaya geri göndərməyə yönləndirdilər. Nə qədər mübahisə yaşandı aramızda hətta onlar heç olmasa optikaya belə məhsulumu verməyi təklif etmədilər ki bəlkə düzələ bildi. Heç kim pulu küçədən tapmır. Mən pulumu niyə zibilə atmalıydım gələn mal kargo üzündən zədəli deforme gəldiyi halda? Mover daimi müştəriyə belə edirsə adi müştərilərə nə edər. Heç daşınma haqqımı belə geri qaytarmağı təklif etmədilər. Nə təzminatımı ödəmədilər nə də kompensasiya etmədilər. Pulum çöpə getdi. Bu necə bir məsuliyyətsiz daşınma firmasıdı? Şikayətçiyəm! Hələ məni arsız arsız Türkiyədəki Stradivarius firması ilə əlaqə qurub mallarını Azərpoçtla iadə təklif etdilər. Çox gülməlidir. Kargo firması bir başqa kargoya yönləndirir problem həlli üçün. Ayıbdır! Camaatın əşyasının çörəyinin puluna bais olmaq. Sınıq deforme qırıq zədəli gələn məhsullar üçün Mover.az MƏSULİYYƏT DAŞIMALIDIR!!!!!!! Çünki bu malları özü gətirir. Müştəri qucağında gətirmir. Bildir.az olaraq bir tədbir görməyinizi xahiş edirəm!




0 şərh
Facebook-da paylaş
WhatsApp-da paylaş
1166 baxış