
Ləzzət Kulinariya haqqında rəylər və şikayətlər
Rəylərin sayı: 2
www.lezzet.al
2361 baxış
0%
Həll olunmuş şikayətlər
0%
Müştəri loyallığı
Rəylərin sayı: 2
www.lezzet.al
2361 baxış
Həll olunmuş şikayətlər
Müştəri loyallığı
Ləzzət Group 2003-cü ildən müştərilərini ləzzətli təamları ilə sevindirir. Biz hər zaman keyfiyyətimizlə seçilmişik. Keyfiyyətimiz hər zaman vacib amildir. Buna sübut isə bizi seçən müştərilərin müsbət rəyləridir.
Nazrin Aliyeva
7 May 2021
Müştərini görün!
Adı kimi də hazırladıqları şirniyyatlar ləzzətlidir. Baha olsa da dəyər. Amma Yasamal filialında həmişə səs-küy, təlaş, qarışıqlıq var. Sual vermək, …
Həll olunmuş şikayətlər
Müştəri loyallığı
Müştəri loyallığı NPS sorğusu vasitəsi ilə, 10 ballıq şkala üzərindən hesabanır. Nəticə brendə olan bağlılıq dərəcəsini göstərir.
Emma Cəfərova
25 Mar 2021
Ləzzət-ə düşünüb getməyinizi tövsiyyə edirəm!
Müştəri məmuniyyəti deyilən bir şeydən xəbərləri yoxdur( Yasamal filialı), bişirdikləri şirniyyatlarin dadi yaxşi olsa da, onu üzə cıxarib, müştəriyə…
0 şərh
1316 baxış
1 şərh
1045 baxış