28 Fvr 2023, 14:34
Kapital Bank mushteri memnuniyyeti
Bank olaraq müştəri məmnuniyyətinə qətiyyən önəm vermirlər. Bu gün saat 13:00 - 13:30 arası debet kart sifariş vermək üçün bülbül prospektində yerləşən Kapital Bank filialına yaxınlaşdım və filialdan mənə bildirdilər ki, şəxsiyyət vəsiqəsi deaktivdir. Halbuki ŞV-ni təzəlikcə dəyişmişəm. Yerindəcə əməkdaşların gözü önündə ASAN xidmətə zəng etdim və bildirdilər ki, ŞV aktivdir heç bir problem yoxdur. Ancaq bank olaraq heç bir köməklik göstərmədilər ("Boş yerə" sorğu yaratmaqdan başqa( sorğu nömrəsi: 3228362). Niyə "boş yerə" dediyimi aşağıda qeyd edəcəm). Ardınca 196-a zəng etdim ordan da köməkçi olmadılar ("boş yerə" sorğu). Niyə "boş yerə" ? Çünki 3019894 nömrəli sorğumun üzərindən 3 ay keçməyinə baxmayaraq hələ də nəticə yoxdur!! Artıq bu cür müştəri məmnuniyyətinə önəm verməyən bankın məhsullarından istifadəni dayandırıram və digər bankların xidmətlərindən yararlanacam. Bankla bu cür acı təcrübə heç xoş olmadı!
0 şərh
Facebook-da paylaş
WhatsApp-da paylaş
1041 baxış